Torbalı Devlet Hastanesi’nde sağlık hizmetlerinin daha etkin ve kaliteli şekilde sunulmasına yönelik değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi. Başhekim Opr. Dr. Nagehan Bilir başkanlığında düzenlenen “Sağlık Tesisi Değerlendirme Standartları Toplantısı”na hastane yönetimi ile tüm birim sorumluları katıldı.
BİRİM SORUMLULARI GÖRÜŞLERİNİ PAYLAŞTI
TOPLANTIDA sağlık tesislerinde uygulanması gereken değerlendirme standartları ele alınırken, hastanenin mevcut durumu kapsamlı şekilde değerlendirildi. Birim sorumluları kendi alanlarıyla ilgili çalışmalar hakkında bilgi verirken, hizmet kalitesinin artırılmasına yönelik görüş ve öneriler de paylaşıldı.
HEDEF DAHA KALİTELİ SAĞLIK HİZMETİ
HASTA memnuniyetinin artırılması, sağlık hizmetlerinin daha verimli yürütülmesi ve kurum içi koordinasyonun güçlendirilmesi amacıyla gerçekleştirilen toplantıda, kalite standartlarının sürdürülebilirliği konusunda yapılacak çalışmalar değerlendirildi. Ayrıca sağlık hizmetlerinde sürekli iyileştirme anlayışı doğrultusunda atılacak adımlar üzerinde duruldu.
KURUMSAL GELİŞİM İÇİN İSTİŞARE
TORBALI Devlet Hastanesi yönetimi, sağlık hizmetlerinde kaliteyi yükseltmek ve vatandaşlara daha iyi hizmet sunmak amacıyla belirli aralıklarla benzer değerlendirme toplantılarının sürdürüldüğünü belirtti. Toplantının, kurumun gelişimine katkı sağlayacak önemli kararların alınmasına zemin hazırladığı ifade edildi.















