2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı’nın sona ermesiyle birlikte Torbalı İlçe Millî Eğitim Müdürü Kadir Kadıoğlu, öğrencilere, öğretmenlere ve velilere hitaben yıl sonu mesajı yayımladı. Eğitim öğretim dönemini başarıyla tamamlayan tüm eğitim camiasını tebrik eden Kadıoğlu, yaz tatilinin verimli geçirilmesi temennisinde bulundu.
ÖĞRENCİLERE GELİŞİM ÇAĞRISI
MESAJINDA öğrencilere seslenen Kadıoğlu, geride bırakılan eğitim yılında bilgi edinmenin yanı sıra beceri, değer ve yetkinliklerin geliştirilmesi adına önemli kazanımlar elde edildiğini belirtti. Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli doğrultusunda öğrencilerin büyük bir gayret gösterdiğini ifade eden Kadıoğlu, yaz tatilinin sadece dinlenmekle sınırlı kalmaması gerektiğini vurgulayarak kitap okunmasını, yeni deneyimler kazanılmasını ve kişisel gelişime zaman ayrılmasını tavsiye etti.
ÖĞRETMENLERE TEŞEKKÜR ETTİ
ÖĞRETMENLERİN öğrencilerin akademik, sosyal ve duygusal gelişimindeki rolüne dikkat çeken Kadıoğlu, yıl boyunca gösterdikleri özveri ve fedakârlık dolayısıyla tüm öğretmenlere teşekkür etti. Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli’nin sahadaki en güçlü uygulayıcılarının öğretmenler olduğunu belirten Kadıoğlu, çocukların geleceğe hazırlanmasında üstlendikleri sorumluluğun büyük önem taşıdığını ifade ederek huzurlu bir tatil geçirmeleri temennisinde bulundu.
VELİLERE DE TEŞEKKÜR MESAJI
VELİLERİN eğitim sürecindeki katkılarının önemine de değinen Kadıoğlu, okul-aile iş birliğinin öğrencilerin başarısındaki en önemli unsurlardan biri olduğunu söyledi. Çocukların gelişimine verdikleri destek nedeniyle tüm velilere teşekkür eden Kadıoğlu, bu iş birliği sayesinde öğrencilerin geleceğe daha sağlam adımlarla ilerlediğini ifade etti.
YENİ EĞİTİM YILI İÇİN TEMENNİ
MESAJININ sonunda 2025-2026 eğitim öğretim yılını tamamlayan tüm öğrencilere, öğretmenlere ve velilere sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir yaz tatili dileyen İlçe Millî Eğitim Müdürü Kadir Kadıoğlu, yeni eğitim öğretim yılında aynı heyecan ve kararlılıkla yeniden bir araya gelmeyi temenni etti.















