Millî Eğitim Bakanlığı tarafından ortaokul 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin temel mesleki beceriler kazanması ve farklı meslek alanlarını yakından tanıması amacıyla hayata geçirilen Zanaat Atölyeleri Projesi kapsamında, Cumhuriyet Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’nde eğitim gören öğrencilerin yıl boyunca hazırladığı çalışmalar düzenlenen sergiyle görücüye çıktı.
ÖĞRENCİLERİN mesleki becerilerini geliştirmek ve üretim süreçlerini deneyimlemelerini sağlamak amacıyla gerçekleştirilen atölye çalışmalarında ortaya çıkan ürünler, ziyaretçilerin beğenisine sunuldu. Sergide öğrencilerin yıl boyunca büyük emek vererek hazırladığı çeşitli çalışmalar yer aldı.
KADİR KADIOĞLU SERGİNİN AÇILIŞINI YAPTI
DÜZENLENEN yıl sonu sergisinin açılışını İlçe Millî Eğitim Müdürü Kadir Kadıoğlu gerçekleştirdi. Açılışın ardından sergiyi gezen Kadıoğlu, öğrencilerin hazırladığı eserleri tek tek inceleyerek çalışmalar hakkında bilgi aldı.
ATÖLYELERDE yürütülen eğitim faaliyetleri konusunda öğretmenlerden bilgi alan Kadıoğlu, öğrencilerin ortaya koyduğu başarılı çalışmalardan duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Mesleki eğitimin önemine dikkat çeken Kadıoğlu, öğrencilerin erken yaşlarda mesleklerle tanışmasının gelecekteki kariyer planlamalarına önemli katkılar sunduğunu ifade etti.
MESLEKLERİ DENEYİMLEME FIRSATI BULDULAR
ZANAAT Atölyeleri kapsamında öğrenciler, teorik bilgilerin yanı sıra uygulamalı eğitimlerle de çeşitli meslek alanlarını yakından tanıma fırsatı elde etti. Öğrenciler, atölye çalışmaları sayesinde el becerilerini geliştirirken üretmenin ve ortaya somut eserler çıkarmanın mutluluğunu yaşadı.
Programın, öğrencilerin ilgi ve yeteneklerini keşfetmelerine katkı sunduğu belirtilirken, mesleki eğitime yönelik farkındalığın artırılması açısından da önemli bir görev üstlendiği vurgulandı.
EMEĞİ GEÇENLERE TEŞEKKÜR
İLÇE Millî Eğitim Müdürlüğü tarafından yapılan değerlendirmede, öğrencilerin gelişimine katkı sağlayan Zanaat Atölyeleri çalışmalarında görev alan yönetici ve öğretmenlere teşekkür edildi. Öğrencilerin yıl boyunca gösterdiği gayretin sergi aracılığıyla taçlandığı ifade edilirken, programın gelecekte de devam etmesinin önemine dikkat çekildi.
Sergi sonunda öğrenciler ve öğretmenler, ortaya koydukları çalışmaların ziyaretçiler tarafından ilgi görmesinden duydukları memnuniyeti dile getirdi.















