SON DAKİKA
Reklam Kodu r004Reklam Kodu r004
Reklam Kodu r004Reklam Kodu r004

Sağlık hizmetlerinde kalite masaya yatırıldı

Bu haber 22 Haziran 2026 - 2:17 'de eklendi.

Torbalı Devlet Hastanesi’nde sağlık hizmetlerinin daha etkin ve kaliteli şekilde sunulmasına yönelik değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi. Başhekim Opr. Dr. Nagehan Bilir başkanlığında düzenlenen “Sağlık Tesisi Değerlendirme Standartları Toplantısı”na hastane yönetimi ile tüm birim sorumluları katıldı.

BİRİM SORUMLULARI GÖRÜŞLERİNİ PAYLAŞTI

TOPLANTIDA sağlık tesislerinde uygulanması gereken değerlendirme standartları ele alınırken, hastanenin mevcut durumu kapsamlı şekilde değerlendirildi. Birim sorumluları kendi alanlarıyla ilgili çalışmalar hakkında bilgi verirken, hizmet kalitesinin artırılmasına yönelik görüş ve öneriler de paylaşıldı.

HEDEF DAHA KALİTELİ SAĞLIK HİZMETİ

HASTA memnuniyetinin artırılması, sağlık hizmetlerinin daha verimli yürütülmesi ve kurum içi koordinasyonun güçlendirilmesi amacıyla gerçekleştirilen toplantıda, kalite standartlarının sürdürülebilirliği konusunda yapılacak çalışmalar değerlendirildi. Ayrıca sağlık hizmetlerinde sürekli iyileştirme anlayışı doğrultusunda atılacak adımlar üzerinde duruldu.

KURUMSAL GELİŞİM İÇİN İSTİŞARE

TORBALI Devlet Hastanesi yönetimi, sağlık hizmetlerinde kaliteyi yükseltmek ve vatandaşlara daha iyi hizmet sunmak amacıyla belirli aralıklarla benzer değerlendirme toplantılarının sürdürüldüğünü belirtti. Toplantının, kurumun gelişimine katkı sağlayacak önemli kararların alınmasına zemin hazırladığı ifade edildi.

Reklam Kodu r028.Reklam Kodu r029Reklam Kodu r030.Reklam Kodu r031

HABER HAKKINDA GÖRÜŞ BELİRT

Yorum Yok

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.