Ayrancılar Mahallesi Siteler Camii Dernek Başkanı Ercan Angın, inşaat sektöründe faaliyet gösteren Zeki Kavak ve emekli ordu mensubu Tunca Güner, Torbalı İlçe Müftüsü Mehmet Muslu’yu makamında ziyaret etti. Samimi bir atmosferde gerçekleşen ziyarette, cami cemaati adına duyulan memnuniyet ve teşekkürler dile getirildi.
YENİ GÖREVLENDİRMEDEN DUYULAN MEMNUNİYET
ZİYARETİN ana gündem maddelerinden biri, İmam-Hatip Ali Atmaca’nın Ayrancılar Mahallesi Siteler Camii’ne naklen atanarak görevine başlaması oldu. Heyet üyeleri, yeni görevlendirmenin mahalle sakinleri ve cami cemaati tarafından memnuniyetle karşılandığını belirterek, bu süreçte verdiği desteklerden dolayı İlçe Müftüsü Mehmet Muslu’ya teşekkür etti.
CAMİNİN İHTİYAÇLARI GÖRÜŞÜLDÜ
GÖRÜŞME sırasında Siteler Camii’nde planlanan çalışmalar da ele alındı. Caminin şadırvanı, tuvaletleri ve diğer müştemilat alanlarına yönelik yapılabilecek düzenlemeler hakkında fikir alışverişinde bulunuldu. Heyet üyeleri, caminin fiziki şartlarının daha da iyileştirilmesi için yürütülmesi planlanan çalışmalarla ilgili değerlendirmelerde bulundu.
MÜFTÜ MUSLU’DAN TEŞEKKÜR
İLÇE Müftüsü Mehmet Muslu ise gerçekleştirilen nazik ziyaret nedeniyle misafirlerine teşekkür ederek, camilerin sadece ibadet mekânı değil aynı zamanda birlik ve beraberliğin güçlendiği önemli merkezler olduğunu ifade etti. Mahalle halkının ve cami yöneticilerinin gösterdiği duyarlılığın memnuniyet verici olduğunu belirten Muslu, dini hizmetlerin daha etkin şekilde yürütülmesi için iş birliğinin önemine dikkat çekti.
HATIRA FOTOĞRAFIYLA SON BULDU
KARŞILIKLI iyi dilek ve temennilerin paylaşılmasının ardından ziyaret hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi. Ayrancılar Mahallesi Siteler Camii heyeti, İlçe Müftülüğü ile sürdürülen iş birliğinin devam etmesinden duydukları memnuniyeti dile getirirken, camiye yönelik çalışmaların da önümüzdeki süreçte sürdürülmesi temennisinde bulundu.















