İzmir İl Millî Eğitim Müdürü Dr. Ömer Yahşi başkanlığında, İlçe Millî Eğitim Müdürü Kadir Kadıoğlu ve ilçe millî eğitim müdürlüğü şube müdürlerinin katılımıyla Eğitim Değerlendirme Toplantısı gerçekleştirildi. Toplantıda ilçede yürütülen eğitim-öğretim faaliyetleri kapsamlı şekilde ele alınırken, yeni eğitim dönemine ilişkin planlamalar da masaya yatırıldı.
EĞİTİM ÇALIŞMALARI DEĞERLENDİRİLDİ
İLÇE Millî Eğitim Müdürlüğü ev sahipliğinde gerçekleştirilen toplantıda, eğitim kurumlarında yürütülen akademik, sosyal ve kültürel çalışmalar hakkında değerlendirmelerde bulunuldu. Öğrencilerin akademik başarılarının artırılmasına yönelik uygulamalar, öğretmenlerin mesleki gelişim faaliyetleri ve okullarda sürdürülen projeler detaylı şekilde incelendi.
Toplantıda ayrıca eğitimde kaliteyi yükseltmeye yönelik mevcut çalışmaların durumu gözden geçirilirken, kurumlar arası iş birliğinin güçlendirilmesi konusunda görüş alışverişinde bulunuldu.
YENİ DÖNEMİN YOL HARİTASI KONUŞULDU
EĞİTİM Değerlendirme Toplantısı’nda yeni eğitim-öğretim yılına yönelik hedefler ve planlamalar da ele alındı. Okulların fiziki ihtiyaçları, eğitim ortamlarının geliştirilmesi, öğrenci odaklı projeler ve eğitimde verimliliği artıracak çalışmalar hakkında değerlendirmeler yapıldı.
Katılımcılar, ilçede eğitim alanında yürütülen faaliyetlerin daha da geliştirilmesi amacıyla atılacak adımlar konusunda fikir alışverişinde bulunarak yeni dönemin yol haritasını belirledi.
ORTAK HEDEF NİTELİKLİ EĞİTİM
TOPLANTININ sonunda, öğrencilere daha nitelikli eğitim imkânları sunulması ve eğitimde başarı seviyesinin yükseltilmesi amacıyla kurumlar arasındaki koordinasyonun önemine vurgu yapıldı. Eğitim alanındaki çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceği belirtilirken, yeni dönemde hayata geçirilecek projelerin ilçedeki eğitim kalitesine önemli katkılar sağlaması bekleniyor.















