Çeşme İlçe Müftülüğü Hizmet Binası’nın açılışı, İzmir İl Müftüsü Dr. Mevlüt Haliloğlu’nun riyasetinde gerçekleştirildi. Programa Çeşme İlçe Müftüsü Mehmet Muslu ile birlikte çeşitli ilçelerde görev yapan müftüler ve çok sayıda davetli katıldı.
DUALARLA HİZMETE AÇILDI
YOĞUN katılımla gerçekleşen programda yapılan duaların ardından yeni hizmet binasının resmi açılışı gerçekleştirildi. Katılımcılar, açılış töreninde yeni binanın ilçeye ve vatandaşlara hayırlı olması temennisinde bulundu.

DİN HİZMETLERİNE KATKI SAĞLAYACAK
AÇILIŞ programında yapılan değerlendirmelerde, yeni hizmet binasının vatandaşlara daha etkin, verimli ve kaliteli din hizmeti sunulmasına önemli katkılar sağlayacağı vurgulandı. Modern yapısıyla hizmet verecek olan binanın, müftülük çalışmalarına da olumlu katkı sunması bekleniyor.

ZİYARET VE İSTİŞARELER YAPILDI
PROGRAM, açılışın ardından gerçekleştirilen ziyaretler ve istişare toplantılarıyla sona erdi. Katılımcılar, müftülük hizmetleri ve yürütülen çalışmalar hakkında görüş alışverişinde bulundu.















